PŁYWAJĄCA TARCZA HAMULCOWA PRZÓD STAGE6 R/T 250MM MK2 YAMAHA AEROX / JOG / F12
- W magazynie: 1 szt.
- Dostępność: 14 dni
- Producent: Stage6
- Cena: 975,00 zł
-
WYŚCIGOWA TARCZA HAMULCOWA PŁYWAJĄCA Z STAGE6
Stage6 zawsze szuka sposobów na optymalizację produktów do użytku drogowego i wyścigowego, a ponieważ hamulce są bardzo ważne, ulepszyli również swoje tarcze hamulcowe.
Podczas opracowywania pływającej tarczy hamulcowej Stage6 R/T przód 250mm MKII Yamaha Aerox / Jog / F12 ,
skupiono się na najwyższej niezawodności i maksymalnej sile hamowania. Rezultatem jest wysokiej klasy tarcza hamulcowa odpowiednia do użytku wyścigowego, ale oczywiście może być również używana do codziennego użytku drogowego.
Tarcza hamulcowa jest w 100% wyprodukowana we Włoszech i została przetestowana w rzeczywistych warunkach na torze wyścigowym. Wykonany jest w całości z wysokiej jakości stali martenzytycznej. Ten rodzaj stali charakteryzuje się wysoką zawartością węgla i chromu, główną zaletą jest jej doskonała udarność i twardość, co gwarantuje wydłużoną żywotność.
Obróbka cieplna powierzchni hamowania jest taka sama, jak w przypadku motocykli superbike, więc podczas rywalizacji w wyścigach torowych piloci mogą hamować konsekwentnie i mocno przez cały wyścig.
Przewagą konkurencyjną projektu pływaków Stage6 jest to, że pływaki mają o 30% większy kontakt lub powierzchnię roboczą w porównaniu z konwencjonalnymi pływakami. Siła hamowania jest zatem rozłożona o około 30% bardziej równomiernie niż w przypadku normalnych tarcz pływających, co zapewnia lepszą reakcję hamowania. Dzięki zwiększonej powierzchni styku pływaki i tarcze hamulcowe są trwalsze i bardziej odporne na rozruch.
Tarcza hamulcowa wyposażona jest w anodowane pomarańczowe pływaki wykonane z aluminium 7075 T6, którego wytrzymałość jest porównywalna ze stalą, ale waży znacznie mniej.
Zalety pływającej tarczy hamulcowej Stage6 MKII:
zwiększona i stała siła hamowania nawet w ekstremalnych warunkach
doskonała dystrybucja ciepła oraz ograniczona rozszerzalność i odkształcanie w wysokich temperaturach
lepsze prowadzenie i większa przyczepność podczas hamowania na zakrętach
Oto nasza rekomendacja dotycząca klocków hamulcowych; klocki należy dobierać zgodnie z ich przeznaczeniem:
Oryginalny zacisk hamulcowy
Street : S6-1021010
Racing : S6-1025010/R
4-tłoczkowy zacisk hamulcowy Stage6
Ulica : S6-ET1401BB
Wyścigi : S6-ET1403BB
Dane techniczne:
w tym adapter zacisku hamulcowego do oryginalnego zacisku hamulcowego
z 3 tytanowymi śrubami z łbem płaskim M8 do tarczy hamulcowej z otworami 10 mm
średnica tarczy 250 mm
3 otwory - średnica 10,5 mm
średnica pierścienia wewnętrznego 58,5 mm
rozstaw śrub 80mm