Kategorie

Dostawę zapewniają:

 

ROZMIARY 







 

PŁYWAJĄCA TARCZA HAMULCOWA PRZÓD STAGE6 R/T 250MM MK2 YAMAHA AEROX / JOG / F12

  • W magazynie: 1 szt.
  • Dostępność: 14 dni
  • Producent: Stage6
  • Cena: 975,00 zł
  • szt.
  • Poleć produkt
WYŚCIGOWA TARCZA HAMULCOWA PŁYWAJĄCA Z STAGE6 Stage6 zawsze szuka sposobów na optymalizację produktów do użytku drogowego i wyścigowego, a ponieważ hamulce są bardzo ważne, ulepszyli również swoje tarcze hamulcowe. Podczas opracowywania pływającej tarczy hamulcowej Stage6 R/T przód 250mm MKII Yamaha Aerox / Jog / F12 , skupiono się na najwyższej niezawodności i maksymalnej sile hamowania. Rezultatem jest wysokiej klasy tarcza hamulcowa odpowiednia do użytku wyścigowego, ale oczywiście może być również używana do codziennego użytku drogowego. Tarcza hamulcowa jest w 100% wyprodukowana we Włoszech i została przetestowana w rzeczywistych warunkach na torze wyścigowym. Wykonany jest w całości z wysokiej jakości stali martenzytycznej. Ten rodzaj stali charakteryzuje się wysoką zawartością węgla i chromu, główną zaletą jest jej doskonała udarność i twardość, co gwarantuje wydłużoną żywotność. Obróbka cieplna powierzchni hamowania jest taka sama, jak w przypadku motocykli superbike, więc podczas rywalizacji w wyścigach torowych piloci mogą hamować konsekwentnie i mocno przez cały wyścig. Przewagą konkurencyjną projektu pływaków Stage6 jest to, że pływaki mają o 30% większy kontakt lub powierzchnię roboczą w porównaniu z konwencjonalnymi pływakami. Siła hamowania jest zatem rozłożona o około 30% bardziej równomiernie niż w przypadku normalnych tarcz pływających, co zapewnia lepszą reakcję hamowania. Dzięki zwiększonej powierzchni styku pływaki i tarcze hamulcowe są trwalsze i bardziej odporne na rozruch. Tarcza hamulcowa wyposażona jest w anodowane pomarańczowe pływaki wykonane z aluminium 7075 T6, którego wytrzymałość jest porównywalna ze stalą, ale waży znacznie mniej. Zalety pływającej tarczy hamulcowej Stage6 MKII: zwiększona i stała siła hamowania nawet w ekstremalnych warunkach doskonała dystrybucja ciepła oraz ograniczona rozszerzalność i odkształcanie w wysokich temperaturach lepsze prowadzenie i większa przyczepność podczas hamowania na zakrętach Oto nasza rekomendacja dotycząca klocków hamulcowych; klocki należy dobierać zgodnie z ich przeznaczeniem: Oryginalny zacisk hamulcowy Street : S6-1021010 Racing : S6-1025010/R 4-tłoczkowy zacisk hamulcowy Stage6 Ulica : S6-ET1401BB Wyścigi : S6-ET1403BB Dane techniczne: w tym adapter zacisku hamulcowego do oryginalnego zacisku hamulcowego z 3 tytanowymi śrubami z łbem płaskim M8 do tarczy hamulcowej z otworami 10 mm średnica tarczy 250 mm 3 otwory - średnica 10,5 mm średnica pierścienia wewnętrznego 58,5 mm rozstaw śrub 80mm